Reklama internete: ar verta?

Updated: Dec 1, 2018



Šiandieną yra įvairiausių mokamos reklamos priemonių: plačiaformatė spauda, radijas, televizorius, bukletai ir taip toliau. Taip pat, yra ir internetinė raklama. Kas tai yra ir kodėl verta į ją investuoti, plačiau aptarsiu šiame straipsnyje.


Internetinė reklama


Kas yra mokama reklama internete? Tai įvairios reklamos priemonės internete. Pavyzdžiui, Facebook reklama, Google reklama, Instagram reklama, Yotube reklama.


Kodėl verta investuoti į mokamą reklamą internete? Trys priežastys: tikslinė auditorija, lanksti kaina ir grįžtamasis ryšys.


Tikslinė auditorija


Reklamuojantis internete galima pasiekti labai tiksliai apibrėžtą, suinteresuotą auditoriją. Visai kitaip yra su neinternetine reklama, kurios metu pasiekiami daugybė visai nesuinteresuotų žmonių. Kaip yra tikslinama auditorija?


1. Geografiškai

2. Demografiškai.

3. Psichografiškai.


Plačiau apie tai skaitykite str. "Tikslinė auditorija: kas tai?".


Lanksti kaina


Internetinės reklamos kaina yra lanksti, nes visada galima pasirinkti už ką ir kiek mokėti.


Pavyzdžiui, jeigu tikslas yra, kad žmogus užpildytų formą, tuomet mokėsite tik už užpildytas formas. Arba jeigu Jūsų tikslas, kad žmogus Jums parašytų žinutę, tuomet mokėsite tik už gautas žinutes.


Grįžtamasis ryšys


Neinternetinės reklamos rezultatus pamatuoti nėra lengva. Pavyzdžiui, kiek žmonių per dieną pamatė plačiaformatę reklamą arba kiek žmonių nusipirko produktą išgirdę reklamą per radiją ar televizorių? Visai kitaip yra su reklama internete.


Pavyzdžiui, jeigu reklamos tikslas buvo telefono skambučiai, tai galėsite patikrinti kiek žmonių paspaudę telefono numerį ar telefono mygtuką.


Pabaigos žodis

Jeigu turite klausimų ar pastebėjimų, rašykite komentaruose. Mielai atsakysiu į Jums rūpimus klausimus.

Straipsnio autorius yra skaitmeninės rinkodaros strategas

Deividas Koncius

© 2018 dizainas ir turinys matomasvetaine.lt

 

Privatumo politika

  • Black Facebook Icon