Kokia Chatbot nauda verslui?

Updated: Dec 1, 2018


Chatbot (lt. susirašinėjimo robotas) - tai automatizuotos žinutės. Tačiau kokia automatizuotų žinučių nauda verslui? Šiame straipsnyje pateiksiu penkis naudos argumentus.


Pagreitina pardavimų procesą


Chatbot yra kaip upės vaga į kurią papuolęs žmogus patenka tiesiai į pardavimo procesą. Nors susirašinėjimo robotas gali pateikti įvairius pasirinkimus, tačiau viskas yra suprogramuota taip, kad būtų skatinamas pardavimas. Kaip tai suprasti?


Pavyzdžiui, yra pateikiami trys pasirinkimai: paslaugos, atsiliepimai, kainos. Po kiekvieno yra pateikiama tikslinga informaciją ir užduodami klausimai iš kurių vienas skatina užsakyti paslaugą, vienas sužinoti daugiau, o kitas išeiti iš pardavimo proceso (žr. apačioje).


Palengvina klientų aptarnavimą


Turite daug klientų, kurie patys nežino ko nori? Arba gal žmonės dažnai užduoda tuos pačius klausimus? Chatbot galima suprogramuoti taip, kad veiktų kaip filtras dideliam klientų srautui arba tiems žmonėms, kurie tik gaišta Jūsų darbuotojų laiką.


Padeda verslui tobulėti

Susirašinėjimo robotą galima ir reikia nuolat tobulinti. Panašiai kaip svetainę ar produktą. Kadangi Chatbot atlieka pardavimus per automatizuotas žinutes, todėl jame gana greitai atsiskleidžia, kas pardavimuose veikia, o kas ne. Be to, mūsų kuriami Chatbot kartu pateikia ir statistinius duomenis, kuriuose galima matyti paspaudimų kiekius procentais (žr. nuotrauką).


Padeda pritraukti naujų klientų


Yra įvairių Chatbot srauto auginimo priemonių, kurios integruojamos kartu su Chatbot. Pavyzdžiui, galima siųsti automatizuotą žinutę žmogui pakomentavus Facebook įrašą. Arba galima sukurti Pop-out formą svetainėje, kurioje žmogus bus įtraukiamas į susirašinėjimą su robotu.


Padeda sutaupyti pinigų


Chatbot yra žymiai pigesnė priemonė nei pristatomieji vaizdo klipai ar kompleksiška svetainė. Pavyzdžiui, dešimties žinučių Chatbot kaina yra 20 Eur. Todėl net privatūs asmenys užsiimantys individualia veikla gali sau leisti susirašinėjimo robotą Facebook puslapyje ar svetainėje.


Pabaigos žodis


Jeigu turite klausimų komentuokite arba susiekite su manimi asmeniškai. Mano kontaktus rasite čia

Straipsnio autorius yra skaitmeninės rinkodaros strategas

Deividas Koncius

© 2018 dizainas ir turinys matomasvetaine.lt

 

Privatumo politika

  • Black Facebook Icon