Kaip padaryti svetainę labiau traukiančią?

Updated: Dec 1, 2018



Neužtenka sukurti svetainę, reikia, kad ji būtų matoma. Neužtenka, kad svetainė būtų matoma, reikia, kad ji būtų įtraukianti. Šiame straisnyje atskleisiu, kaip padaryti svetainę labiau traukiančią.


Google Analytics


Visų pirma, norint padaryti svetainę labiau įtraukiančią reikia intergruoti į svetainę vieną iš svetainės srauto analizės priemonių, pavyzdžiui, Google Analytics.


Antra, kai savo svetainėje integravote svetainės srauto analizės priemonę, tuomet, reikia išanalizuoti srautą:


1. Iš kokių kanalų ateina srautas?

2. Kokiomis technologijomis jis naudojasi?

3. Kurie puslapiai yra labiausiai naudojami ir koks jų atmetimo rodiklis?


Kur rasti šią informaciją, galite sužinoti str. "Google Analytics: kas tai?"


Trečia, kai jau atsakėte į anksčiau išvardytus klausimus, galite imtis atitinkamų veiksmų. Pateiksiu įvairių įtraukimo būdų.


Landing page


Jeigu svetaine naudojasi žmonės atėję iš Socialinių medijų, tuomet galima juos nukreipti ne į pradžios puslapį, bet į vadinama "nusileidimo puslapį" (en. Landing page).


Landing page yra puslapis, kuriame žmogus patenka per reklamą ir iš karto yra skatinamas atlikti, tam tikrą veiksmą. Pavyzdžiui, užsiprenumeruoti naujienlaiškį ir už tai gauti nuolaidą.


Taip pat, galima skatinti atlikti tam tikrą už tam tikrą atlygį. Pavyzdžiui, užpildyti trumpą formą ir gauti už tai, gauti nuolaidą.


Pritaikymas išmaniesiems


Jeigu žmonės į svetainę ateina naudodamiesi išmaniuoju, būtų išmintinga padaryti paprastesnę svetainės versiją išmaniesiems.


Pavyzdžiui, atsisakyti to, kas nėra būtina. Pavyzdžiui, nuotraukų, vaizdo įrašų, aprašymų. Ir pridėti tai, kas skatintų veikti. Pavyzdžiui, veiksmo mygtukas arba "užkabinanti" antraštė su nuoroda.


Taip pat, labai geras įrankis yra tik išmaniesiems pritaikytas mygtukas, kurį paspaudus iškarto atsidaro skambučiai su įrašytu telefonu, paštas su įrašytu elektroniniu paštu arba socialinis tinklapis.






Srauto nukreipimas


Jeigu tam tikro svetainės puslapio atmetimo rodiklis yra virš 50 %, reikėtų tame puslapyje sumažinti informacijos kiekį ir nukreipti į kitus puslapius. Taip pat, galima įdėti iššokiančią pranešimo formą (en. Pop-out). Pavyzdžiui, nemokama Google Analytics konsultacija.


Pabaigos žodis


Norint įtraukti žmones, svarbiausia, kad tie, kurie ateina į svetainę, kuo greičiau rastų tai, dėl ko jie atėjo į svetainę.


Kitu atveju žmonės iš karto išeina. Todėl reikėtų svetainėje pateikti informacija kuo mažesnėmis "porcijomis".


Taip pat, reikėtų svetainėje turėti įvairių kabliukų, kurie įtrautų dar gerai neapsisprendusius žmones. Tam puikiai tinka aptartos iššokančios formos.

Jeigu turite klausimų ar pastebėjimų, rašykite komentaruose. Mielai atsakysiu į Jums rūpimus klausimus.

Straipsnio autorius yra skaitmeninės rinkodaros strategas

Deividas Koncius

© 2018 dizainas ir turinys matomasvetaine.lt

 

Privatumo politika

  • Black Facebook Icon