Facebook stilius vs Facebook reklama

Updated: Dec 1, 2018


Facebook stilius, Facebook reklama. Ar žinai kas tai? Ar žinai kuo jie skiriasi? Ar žinai, kodėl verta investuoti į Facebook reklamą? Šiame straipsnyje pasistengsiu atsakyti į šiuos klausimus.


Facebook stilius

Facebook stlius (FS) – pastovus, kryptingas, savalaikis turinys, kuris yra skelbiamas Facebook puslapyje, norint išlaikyti arba pritraukti sekėjus. Plačiau apie tai str. "Facebook stilius".


Dažniausiai FS turi Facebook puslapiai. Tačiau taip pat jį turi ir Facebook žmonės. Pavyzdžiui, žymus visuomenės veikėjas ir komikas (ne komiksas) Mantas Katleris. Jis turi daugiau nei 170 tūkst. sekėjų. Savo paskyroje Mantas Katleris nuolat skelbia naują turinį ir yra sukūręs išskirtinį Facebook žmogus stilių.


Facebook reklama


Facebook reklama (FR) – aukciono pagrindu užsakoma reklama Facebook arba Instagram platformose, kurios metu yra mokama už susidomėjimus, paspaudimus arba veiksmus. Daugiau apie tai skaitykite str. "Facebook reklamos efektyvumas".


Taip pat, egzistuoja Facebook reklamos mokama alternatyva – Facebook influencerių reklama. Pavyzdžiui, minėtas komikas Mantas Katleris, gali pasidalinti savo paskyrioje už tam tikrą atlygį svetimu įrašų.


Kuo skiriasi FS nuo FR?


Facebook stilius kaip ir Facebook reklama yra turinys, tam tikri įrašai. Tačiau vienu atveju turinys yra skelbiamas nemokamai, kitu – mokamai.


Facebook reklama sutaupo laiko, o Facebook stilius sutaupo pinigus.

Panašiai, kaip pradžios nuotraukoje pinigai atsveria bulvę, taip mokamas Facebook turinys atsveria nemokamą. Tačiau užauginti bulvę užtrunka daug ilgiau nei nuspirkti iš parduotuvės. Panašiai ir su nemokamu turiniu. Pritraukti Facebook sekėjus skelbiant įrašus nemokamai užtrunka daug ilgiau laiko nei juos "perkant" su mokama reklama. Todėl galima sakyti, kad FR sutaupo laiko, o FS sutaupo pinigus.


Kodėl verta investuoti į Facebook reklamą?


Investuoti į FR verta todėl, kad jeigu nėra daug Facebook sekėjų, tai kad ir koks bus kokybiškas turinys – jo beveik niekas nepamatys. Todėl investuojama yra į įrašų matomumą.


Apibendrinimas


Facebook stilius yra nemokamas, o Facebook reklama – mokama. Tačiau apsiriboti tik nemokamais įrašais šiandiena nepakanka. Labai svarbu, kad įrašus pamatytų platesnė auditorija nei Facebook sekėjai ir jų draugai. Platesnę auditoriją pasiekti padeda Facebook reklama.


Jeigu turite klausimų ar pastebėjimų, komentuokite. Mielai atsakysiu į Jums rūpimus klausimus.

Straipsnio autorius yra skaitmeninės rinkodaros strategas

Deividas Koncius

© 2018 dizainas ir turinys matomasvetaine.lt

 

Privatumo politika

  • Black Facebook Icon