Facebook stilius

Updated: Dec 1, 2018



Facebook stilius (FS) - pastovus, kryptingas, savalaikis turinys, kuriuo dalinamasi socialinėje platformoje Facebook (FB). FS tikslas yra išlaikyti ir pritraukti sekėjus. Šiame straipsnyje pasidalinsiu trimis praktiniais žingsniais, kaip susikurti išskirtinį Facebook puslapio stilių.


Kam ir kodėl reikalingas FS?


FS pagrindinis tikslas yra išlaikyti ir pritraukti sekėjus. Sekėjais, tai žmonės, kurie paspaudė "sekti". Tačiau ne visada sekėjai būna aktyvus. Jeigu FB puslapis savo turiniu neišsiskiria iš kitų paslapių arba nuosekliai nesidalina naujais įrašais, ilgainiui žmonės nustoja domėtis jame skelbiama informacija.


Pirmas žingsnis: FS pastovumas


Visi žino, kad neužtenka į sporto salę nueiti kartą per mėnesį. Tačiau ne visi žino, kad neužtenka FB puslapyje pasidalinti informacija tik kartą per mėnesį. Kodėl?


Todėl, kad norint įtraukti ir pritraukti sekėjus, reikia nuolat su jais palaikyti ryšį. Juk jeigu žmogus atėjęs į parduotuvę pamatytų, kad prekės pasenusios, jų tikrai nepirktų.


Panašiai yra ir su pasenusiu turiniu. Kartais jis net ima smirdėti ir net sukelia atmetimo jausmą prekės ženklui.


Tad kaip dažnai reikėtų dalintis nauju turiniu FB puslapyje? Manau, šiandieną jau neužtenka dalintis kartą per savaitę. Nes FB naudojasi labai daug žmonių ir nauji pranešimai dažnai lieka nepastebėti dideliame informacijos sraute. Todėl, mano manymu, reikėtų dalintis FB pranešimais mažiausiai du kartus per savaitę.


Antras žingsnis: FS kryptingumas


Be krypties nei vienas laivas nepasiektų norimo uosto. Lygiai taip pat, be krypties nei vienas FB puslapis nepasieks savo tikslinės auditorijos. Todėl pirmiausia reikia apsibrėžti tikslinę auditoriją. Plačiau apie tikslinę auditorija ir kaip ją apsibrėžti str. "Tikslinė auditorija: kas tai?"


Apsibrėžus tikslinę auditoriją, daug paprasčiau įsivardyti, kokia yra FB puslapio kryptis. Kaip tai padaryti? Pirmiausia reikia paklausti, koks yra verslo tikslas ir pagal tai nuspręsti, koks bus FB puslapio tikslas?


Pavyzdžiui, jeigu verslo tikslas yra parduoti kuo daugiau batų, tai FB puslapio tikslas gali būti, pritraukti kuo daugiau žmonių, kurie domisi batais. Juk žmonės, kurie domisi batais greičiausiai bus labiau linkę juos nusipirkti nei tie, kurie domisi mašinomis.


Tačiau, mano manymu, nereikėtų apsiriboti labai siauru tikslu. Vertėtų apsibrėžti platesnį FB puslapio stilių.


Pavyzdžiui, ne tik skelbti batų nuotraukas, ar su jais susijusius įrašus, bet pritraukti kuo daugiau žmonių, kurie domisi apranga. Juk tie žmonės, kurie domisi džinsais ar lietpalčiais, greičiausiai kada nors susidomės ir batais.


Taigi, norint turėti gerą FS, reikia dalintis kryptingu į FB puslapio tikslą orientuotu turiniu.


Trečias žingsnis: FS savalaikiškumas


Savalaikiškumas yra ilgas žodis, kuris tiesiog reiškia "savu laiku". Labai svarbu, kad FB puslapyje būtų dalinamasi įrašais savu arba tinkamu laiku.


Pavyzdžiui, jeigu skelbimas skirtas dirbančiam žmogui, tačiau informacija yra nesusijusi su darbu, tuomet geriau juo pasidalinti ne darbo laiku. Tuomet bus didesnė tikimybė, kad jį pastebės būtent tas žmogus, kuriam skelbimas skirtas.


Tačiau, norint suprasti, kada yra tinkamas laikas pasidalinti įrašų, pirmiausia, reikia apsibrėžti ir stebėti tikslinės auditorijos gyvenimo ypročius.


Apibendrinimas


Svarbiausia atsiminti, kad norint turėti gerą Facebook stilių reikia pastoviai bent 2 katus per savaitę dalintis kryptingu į FB puslapio tikslą orientuotu turiniu. Taip pat, svarbu skelbimais dalintis ne bet kada, bet tinkamu laiku. Tinkamas laikas yra tada, kai Facebook naudojasi tie žmonės, kuriuos yra siekiama pasiekti.


Jeigu turite klausimų ar pastebėjimų, komentuokite. Mielai atsakysiu į Jums rūpimus klausimus.

Straipsnio autorius yra skaitmeninės rinkodaros strategas

Deividas Koncius

© 2018 dizainas ir turinys matomasvetaine.lt

 

Privatumo politika

  • Black Facebook Icon