Facebook reklamos efektyvumas

Updated: Dec 1, 2018


Facebook reklama (FR) – aukciono pagrindu rodoma reklama, kurios metu yra mokama už susidomėjimus, paspaudimus arba veiksmus. Tačiau, ar sumokėti pinigai pasiekia tikslą? Šiame straipsnyje aptarsiu tai, kas parodo Facebook reklamos efektyvumą.


Facebook susidomėjimas


Visų pirma, FR efektyvumą parodo susidomėjimas skelbimu. Tai gali būti patinka paspaudimai, pasidalinimai skelbimu arba skelbimo komentarai. Jeigu yra daug minėtų metrikų, tai reiškia, kad skelbimas yra ne tik rodomas, bet ir matomas!


Tačiau kai kurie mokėjimą už laikus, šėrus ir komentarus vadina "pinigų švaistimu". Galbūt, tačiau, kartais įmonės nori tiesiog supažindinti visuomenę su nauju produktu ir nieko daugiau. Tuomet, skelbimo matomumas būtų viskas, ką reikėtų vertinti.


Facebook paspaudimai


Antra, FR vertę parodo įrašo paspaudimai. Pavyzdžiui, nuotraukos, vaizdo įrašo arba mygtuko paspaudimai. Jeigu paspaudimų nėra daug, tuomet galima daryti išvadas apie skelbimo kokybę ir tikslinę auditoriją. Plačiau apie tikslinę auditoriją skaitykite čia.


Facebook veiksmai


Trečia, FR kokybę parodo atliktas veiksmas. Pavyzdžiui, užpildyta forma, parašyta žinutė, aplankyta internetinė svetainė. Jeigu yra didelis susidomėjimas ir nemažai paspaudimų, tačiau nėra daug veiksmų, galima daryti išvada, kad paspaudus žmogus nebuvo pakankamai įtrauktas. Jeigu tai buvo žinutės paspaudimas, tuomet būtų galima pagalvoti apie automatizuotą žinutės tekstą arba nuorodą.


Apibendrinimas


Facebook reklama padeda pasiekti platesnę žmonių auditoriją. Tačiau reklamuotis visiems yra didelis finansų švaistymas. Labai svarbu prieš reklamuojantis susiaurinti žmonių ratą, apsibrėžti tikslinę auditoriją. Ar teisingai apibrėžta tikslinė auditoriją padės suprasti reklamos efektyvumas, kurį parodo straipsnyje aptarti susidomėjimai, paspaudimai ir atlikti veiksmai.

Jeigu turite klausimų ar pastebėjimų, komentuokite. Mielai atsakysiu į Jums rūpimus klausimus.


Straipsnio autorius yra skaitmeninės rinkodaros strategas

Deividas Koncius

© 2018 dizainas ir turinys matomasvetaine.lt

 

Privatumo politika

  • Black Facebook Icon