Facebook reklama vs Google reklama

Updated: Dec 1, 2018



Facebook ir Google yra vienos daugiausiai naudojamų internetinių platformų pasaulyje. 2018 m. Facebook bent kartą per mėnesį naudojosi virš 2,2 milijarų žmonių, o Google kasdieną buvo padaroma apie 3,5 milijardo paieškų. Todėl tikrai verta išnaudoti šias platformas reklamai. Tačiau kuri platforma yra geresnė reklamai? Šiame straipsnyje atsakysiu, kur geriau reklamuotis Google ar Facebook.


Facebook žmonės naudojasi pagal interesus, o Google – pagal intencijas.

Kuo skiriasi Facebook ir Google?


Prieš atsakydamas noriu atskleisti pagrindinį Facebook ir Google skirtumą. Facebook žmonės naudojasi pagal interesus, o Google – pagal intencijas.


Pavyzdžiui, ko žmonės ieško atėję į Facebook? Praleistų žinučių, renginių ir gimtadienių priminimų arba tiesiog "skrolina" per sieną, kol suranda ką nors įdomaus. Taigi, visa veikla susijusi su tuo, kas žmogui suteikia malonumą.


O ko žmonės ieško Google? Tam tikrų daiktų, žmonių arba žodžių, kurių tiksliai nežino. Taigi, visa veikla susijusi su tuo, kas žmogų neramina.


Todėl Facebook interesai yra susiję su malonumu, o Google intencijos – su problemos sprendimu.


Kur geriau reklamuotis?


Kadangi Facebook orientuotas į malonumus, o Google – į problemos sprendimą, todėl pasirenkant reklamos platformą svarbiausias klausimas yra, kas reklamuojama? Jeigu reklama siūlo tam tikrą malonumą, tuomet geriau Facebook. Tačiau jeigu reklama siūlo problemos sprendimą, tuomet geriau Google.


Taip pat, svarbu, koks yra reklamos tikslas? Matomumas, paspaudimai, veiksmai? Facebook geriau tinka pristatyti naują prekės ženklą, Google – parduoti.


Pabaigos žodis


Jeigu turite klausimų ar pastebėjimų, rašykite komentaruose. Mielai atsakysiu į Jums rūpimus klausimus.

Straipsnio autorius yra skaitmeninės rinkodaros strategas

Deividas Koncius

© 2018 dizainas ir turinys matomasvetaine.lt

 

Privatumo politika

  • Black Facebook Icon