Chatbot: kas tai?

Updated: Dec 1, 2018


Šiandieninis pasaulis yra vis labiau automatizuotas. Automatizuotos žoliapjovės, automatizuotos indaplovės, automatizuoti automobiliai. Taip pat, yra ir automatizuotos žinutės.


Automatizacija yra kitas žingsnis po mechanizacijos. Kuomet mechaniškai naudojamos technologijos yra užprogramuojamos veikti automatiškai. Pavyzdžiui, naujose mašinose yra idiegiama automatinė stabdžių sistemą, kuri padeda išvengti avarijų.


Kas yra Chatbot?


Chatbot (lt. Susirašinėjimo robotas) – automatizuotos žinutės. Tai nėra kažkas visiškai naujo, nes automatizuotos žinutės yra labai panašu į automatizuotus laiškus, kuriuos naudoja daugelis įmonių. Tačiau Chatbot skirtumas yra tas, kad platforma yra ne elektroniniai paštai, bet tam tikrą susirašinėjimo sistema kaip HubSpot, Clustaar arba Messenger.


Chatbot išpopulerėjo pasaulyje 2016 metais, kuomet Messenger gamintojai šioje socialinėje platformoje integravo mokamą reklamą. Per Messenger reklamą tapo įmanoma pasiekti platesnį nei draugai žmonių ratą ir juos nukreipti į Facebook renginį, svetainę arba į susirašinėjimą Messenger sistemoje. Būtent pastarasis ir tapo atspirties tašku pasauliniam Chatbot bumui.


Kaip veikia Chatbot?

Chatbot veikia algoritmo pagrindu. Pradžioje atliekami paprastesnis, vėliau vis sudėtingesni veiksmai Chatbot sistemoje.


Automatizuotos žinutės gali būti ne tik tekstas, bet ir nuotraukos bei vaizdo įrašai. Chatbot turi neribotas galimybes. Todėl automatizuotų žinučių galimybės priklauso nuo Chatbot programuotojo.


Kokia nauda iš Chatbot?


Chatbot padeda internetinės svetainės ir Facebook puslapio lankytojams greičiau gauti atsakymus į rūpimus klausimus. Todėl pagreitėja klientų aptarnavimo procesas. Taip pat, labai svarbu, kad nauji lankytojai iš karto yra įtraukiami į pardavimo procesą. Todėl natūraliai padidėja pardavimai.

Pastebėtina, kad automatizuotos žinutės visą informaciją išsaugo vidinėje Chatbot sistemoją. Todėl galima rinkti klientų kontaktinę informaciją, atlikti apklausas ir net daryti bankinius pavedimus. Visai tai vienoje Chatbot sistemoje! Be to, vėliau per Chatbot galima siųsti žmonėms priminimus apie renginį arba pakartotinai parduoti kitus produktus.


Apibendrinimas


Chatbot yra dar vienas žingsnis pasauliniame automatizacijos procese. Nepaslaptis, kad šiandieną automatizuoti laiškai jau yra beveik neskaitomi, žmonės naudoja reklamų filtrus.


Visai kitaip yra su naujai atsiradusiais susirašinėjimo robotais, kurie žmonėms yra įdomus ir įtraukiantis. Todėl verslui labai svarbu, kol dar yra toks didelis susidomėjimas, kiek įmanoma greičiau integruoti Chatbot į savo pardavimų strategiją.


Jeigu turite kokių klausimų parašykite komentaruose. Nepamirškite, kad mes taip pat kuriame susirašinėjimo robotus – Chatbot.

Straipsnio autorius yra skaitmeninės rinkodaros strategas

Deividas Koncius

© 2018 dizainas ir turinys matomasvetaine.lt

 

Privatumo politika

  • Black Facebook Icon